2011-02-10

dżinsy :)





Dawno nie nosiłam dżinsów. Kiedyś nosiłam tylko dżinsy i nie wyobrażałam sobie jak można nosić coś innego ;p Potem mój styl zmienił się na bardziej elegancki zaczęłam eksperymentować i jakoś dżinsy nie pasowały mi do żadnego ciucha. Do tej pory noszę je niechętnie a przeciez są ciepłe i wygodne. Myślę że to dlatego że oprócz tych znoszonych które mam na zdjęciach nie mam rzadnych prostych, uniwersalnych dżinsów. Wszystkie w jakiś dziwnych kolorach albo za luźne ;p A więc mam już pierwszą rzecz na moją listę wiosennych zakupów ;p Wszystkim tym ktorzy mają ferie życzę udanych tych ostatnich kilku dni wolnego a tym którzy ich nie mają miłego weekendu :)

płaszcz - c&a
spodnie - cubus
buty - h&m
bluzka - zara

6 komentarzy:

  1. Ja całkiem odwrotnie. Jestem zmarzluchem i niewyobrażam sobie siebie w czymś innym jak jeansy, gdy jest zimno :D

    www.made-vogue.blogspot.com :) Wpadnij jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia i świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz:)
    zapraszam do mnie www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń