2011-08-10

travel / Barcelona part 1

















Jak obiecałam dodaję zdjęcia z Barcelony :) Nie są wcale przerabiane, ponieważ nie mam na to czasu ;p Jak Przez dwa miesiące nic sie nie działo, siedziałam w domu i sie nudziłam, tak teraz nie mam na nic czasu. Wszyscy chcą się spotkać, wszyscy chcą gdzieś jechać. Lubię wakacje ;p Teraz co chwilę jeżdżę do Poznania, bo jeszcze nie mam mieszkania ;/ Normalnie urwanie głowy ;p
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, i w ogóle zainteresowanie moim blogiem :* Miłego dnia :*

7 komentarzy:

  1. Wiem, jak to jest. Najpierw nuda, nuda, a później boom - wszystko na raz :) chciałabym pojechać sobie do Barcelony, przejść się uliczkami. ach...

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne miejsce!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm, ale zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe miasto.
    chcę tam jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, piękne budynki, super tam ;)

    OdpowiedzUsuń