2012-01-10

outfit 10.01.2012 / two trends











W dzisiejszym zestawie dwa trendy: srebrne spodnie i płaszcz ze skórzanymi rękawami :) Zwykle nie staram się podążać za modą, ubieram się w to co mi się po prostu podoba, ale te trendy bardzo przypadły mi do gustu :) A propos płaszcza ze skórzanymi rękawami, chciałam taki kupić już w lipcu jak byłam w Barcelonie, niestety nie miałam tyle miejsca w walizce i ostatecznie go nie kupiłam ;/ Ale teraz nadrobiłam zaległości :)

płaszcz, sweter, komin, czapka, buty - h&m
spodnie - new yorker

10 komentarzy:

  1. też chce taki płaszcz!! jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie także najbardziej zachwycił płaszcz - wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw !
    Bardzo fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakiż interesujący płaszczyk :D I bosko wyglądające na Tobie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. światna ta twoja minimalistyczna stylizacja :) jestem zakochana w srebrnych spodniach i płaszczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy są boskie, uwielbiam kolor srebra!


    Pozdrawiamy Anex
    Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest piękny. Nie widziałam go u siebie w h&m...

    OdpowiedzUsuń