2012-06-27

DIY : transparent jewelry








Na dzisiejsze DIY pomysł podpatrzyłam na blogu love-aesthetics.blogspot.com, który uwielbiam ( ta dziewczyna jest po prostu genialna! ) Nie wyszło tak ładnie jak oryginał, ale i tak jestem zadowolona :)
Plexi grubości 2mm kupiłam na allegro, wycięłam ( a raczej mój chłopak) piłką prostokąty a następnie nad świeczką wygięłam do odpowiedniego kształtu. Potem wywierciłam jeszcze dziurki wiertarką, przykleiłam zawiasy i viola! :) Muszę jeszcze tylko zeszlifować krawędzie i będzie idealnie :) Co do kolczyków to są zrobione ze śrubki nakładki i nakrętki do których przykleiłam "kolczyk". :)
Mam w planach zrobienie jeszcze bransoletek, ale na nie mam uszykowaną grubszą plexi i żeby ją zgiąć będę musiała rozgrzać ją w piekarniku i boję się, że zasmrodzę cały dom :p
Wy też próbowaliście zrobić coś takiego? Myślę że efekt końcowy jest interesujący :)

I tak przy okazji zdałam wszystkie egzaminy! Zaliczyłam pierwszy rok studiów na kierunku biologia :D A teraz zasłużone wakacje... :)

7 komentarzy:

  1. obłędne! doskonały minimalistyczny styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł i fajne wykonanie. Aż zerknę też na bloga tej dziewczyny. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. super to cos na szyje :)

    http://hahoda.blogspot.com/ <---- obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Nawet bardzo. Ale chyba zbyt futurystyczne by wyjść w tym tak po prostu do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie przerażają te dodatki ; D Ale ciekawie wygląda na uchu taki kolczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog i am so inspired here.
    Thanks for sharing...



    cartier sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe te dodatki, pierwszy raz takie widze;)

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń