2012-11-24

dream come true






















Dzisiaj duuuża ilość zdjęć, ponieważ nie mogłam się zdecydować jakie wybrać :) Nareszcie kupiłam sobie [ a raczej dostałam wcześniej gwiazdkowy prezent ;)] porządny aparat i jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi :D
Zestaw na wpół sportowy, wpół elegancki, na luzie :) I dzięki mojemu facetowi założyłam na siebie w końcu jakiś kolor ;) Trochę go mało, ale od czegoś trzeba zacząć :P
Miłego weekendu! :*

spódnica, płaszcz, pierścionek - h&m
bejsbolówka, rękawiczki - new yorker
czapka, t-shirt - mojego chłopaka
kopertówka - zara

15 komentarzy:

  1. Rewelacyjne połączenie!!bardzo na tak:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !
    Pieknie wygladasz zestaw cudo i te zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw! czapkę to bym Ci chętnie ukradła:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się spódnica, pasowałaby w sumie do wszystkiego. Outif ogólnie bardzo dobry. <3
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie wyglądasz :D bejsbolówka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne połączenie <3
    zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania bon na buty <3
    http://amadellaa.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie i niebanalnie. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw;) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, oczywiście obserwuje;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, co to za aparat:)?

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia. tez mam nikona, ale takich pięknych zdjęć nei mam. jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 mm, światło 1.8 :) to ten, dzięki któremu jest zamazane tło :) fachowo to się chyba nazywa głębia ostrości :P

      Usuń