2013-04-09

military shirt












 Podczas robienia dzisiejszych zdjęć, o dziwo nie zamarzłam! :) Czekam na lepszą pogodę z niecierpliwością, a prognozy są obiecujące więc humor mam coraz lepszy :) Dzisiaj moja wersja trendu militarnego. A raczej stylu, bo militaria chyba nigdy nie wyjdą z mody :) Zestaw to taki trochę miks różnych styli: jest elegancka spódnica, jest bluza i łańcuch, no i koszula moro. Uwielbiam takie połączenia, niby każda rzecz z innej bajki, ale razem tworzą spójną całość :)

spódnica - h&m
koszula - pożyczona od siostry :*
bluza - allegro
łańcuszek - stragan nad morzem ;)
kastet - diva

11 komentarzy:

  1. Bardzo udane połączenie bluzy i spódnicy. Totalnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fanie, fanie :) podoba mi się zestaw spódnica+bluza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zestawienie, bluza i spódnica - zestawienie idealne dla nas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest obłędna ;)
    Świetnie wyglądasz, uwielbiam twój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw!Według mnie idealne połączenie kobiecej spódnicy z męską bluza i ciężką kurtką. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, najbardziej spodobała mi się koszula moro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny zestaw, wszystko genialnie dobrane :) lancuszek bluza i kurtka- idealny wybor!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe połączenie :) osobiście postawiłabym tylko na bluzę lub tylko na koszulę do tej spódnicy, ale co kto lubi :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje pokazujesz na blogu zdecydowanie będę do ciebie cześciej zagladala:)

    OdpowiedzUsuń