2013-08-16

Blue bird


Uwaga! Ja noszę kolor! I uwaga: ja noszę WZORY!
Wiecie jak bardzo lubię czerń i biel, i raczej unikam wszelkich kolorów, a tym bardziej wzorów. Ale w tych spodniach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. We wszystkich poradnikach na temat stylu mówi się aby nie kupować rzeczy nie w naszym stylu, bo potem i tak nie będziemy nosić... Cóż, nie zawsze się to sprawdza, i ja jestem na to żywym przykładem ;) Spodnie noszę kiedy tylko mogę, a ponieważ reszta moich ubrań jest czarna lub biała, pasują mi do wszystkiego :)

spodnie - zara %
top - h&m
torebka - zara
buty - carry
pierścionki - h&m

8 komentarzy:

  1. Woow. Robisz wrazenie :) swietna talia!!!! Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś widziałam tę torebkę na sale i teraz żałuję, że jej nie kupiłam :)
    świetny set!

    ściskamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne masz spodnie :)
    zdjęcia sa prześliczne!

    zapraszam Cię na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Spodnie są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)super spodnie
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy element stroju jest super a ty świetnie wszystko połączyłaś


    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń